Nov 14, 2007

ဖြင္႔ဟ၀င္ခံျခင္း (၂)

အားလံုး မဂၤလာပါ ခင္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္႔ ဘေလာဒ္႔ကို လာေရာက္လည္ပတ္တဲ႔ မိတ္ေဆြ၊ သူငယ္ခ်င္း အားလံုး စိတ္ခ်မ္းသာ၊ ကိုယ္က်န္းမာၿပီး လိုအင္ဆႏၵေတြအားလံုး ျပည္႔၀ၾကပါေစလို႔ ဆုေတာင္းလိုက္ပါတယ္။ အခုတေလာ ကၽြန္ေတာ္ စာသိပ္ မေရးျဖစ္ဘူးဗ်ာ။ အလုပ္ေတြ အရမ္း႐ႈပ္ေနတာလည္းပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္႔ဘေလာဒ္႔မွာ တင္ဖို႔ဆိုၿပီး၊ ကၽြန္ေတာ္စာေတြ အမ်ားႀကီးေရးထားပါတယ္။ ဟုိအေၾကာင္းေလး ေတြးမိျပန္ရင္ခ်ေရးလိုက္၊ ဒီအေၾကာင္းေလး ေတြးမိျပန္ ရင္လည္း ခ်ေရးလိုက္နဲ႔ အားလံုးကို ေရးထားတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ေန႔တိုင္းစာေတြ ေရးေနပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ တစ္ခုမွ အဆံုး မသတ္ဘူး ျဖစ္ေနတယ္ဗ်ာ။


Everything Is Blogable ဆိုတာေတာ႔ ဟုတ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္က ၀ထၱဳတုိပိုင္းကို ပိုအားသန္ၿပီး ေရးခ်င္တာေၾကာင္႔၊ တင္ျပခ်င္တဲ႔ အေၾကာင္းအရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ ၀ထၱဳတိုပံုစံမ်ိဳး ျဖစ္ႏိုင္ ေအာင္ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ေရးသားျခင္းပါ။ ကြန္ပ်ဴတာထဲမွာလဲ ဟုိတစ၊ ဒီတစ ေရးထားတဲ႔ Word ဖိုင္ေတြဆိုရင္ အမ်ားႀကီးပါဘဲ။ ေန႔တိုင္းေတာ႔ စာေတြေရးေနတာဘဲ တစ္ခုမွ အဆံုးမသတ္ဘူးျဖစ္ေနတယ္။ ဒီေန႔မွာေတာ႔ ဘေလာဒ္႔ေတြကို သြားလည္ရင္း ကၽြန္ေတာ္ ဘေလာဒ္႔ ဘယ္ႏွစ္ပုဒ္ ေရးၿပီးၿပီလဲ၊ တစ္လကို ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ ေလာက္ေရးႏိုင္လဲ ဆိုတာကို ေသခ်ာၾကည္႔မိတယ္။ အမ်ားဆံုးေရးႏိုင္တဲ႔ လက ၃ ပုဒ္ေလာက္ဘဲရွိတယ္။ အဲဒီ ထက္ပိုၿပီး မေရးႏိုင္ဘူးျဖစ္ေနတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေရးထားတာေလးေတြရွိတယ္။ မပီျပင္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ မတင္ျပ ခ်င္ဘူးျဖစ္ေနတယ္ဗ်ာ။ ၿပီးေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ က်င္လည္ခဲ႔တဲ႔ ပတ္၀န္းက်င္က အထက္တန္းေက်ာင္းသားဘ၀ ေလာက္ဘဲ လူမႈနယ္ပယ္ျဖစ္ေနေတာ႔ တစ္ခ်ိဳ႕ကၽြန္ေတာ္ေရးခ်င္တဲ႔အပိုင္းေတြမွာ မကၽြမ္းက်င္တဲ႔ လူမႈနယ္ပယ္ ေတြပါေနေတာ႔ ေရးရတာ၊ စိတ္ထဲ တကယ္မလံုဘူးျဖစ္ေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ သိသေလာက္၊ ေရးတတ္သ ေလာက္ ကၽြန္ေတာ္႔ ပတ္၀န္းက်င္က အေၾကာင္းအရာေလးေတြကို အေျခခံၿပီး ဒီလက စလို႔၊ မျပတ္ေရးၿပီး ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ဘေလာဒ္႔မွာ တင္ျပႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားသြားပါ႔မယ္။ ျပန္႔က်ဲေနတဲ႔ အပိုင္းအစေတြကို အတတ္ႏိုင္ ဆံုး စိတ္ထည္႔ၿပီး ေရးသားလိုက္ပါဦးမယ္။ အသစ္၊ အသစ္ေတြကို ေစာင္႔ဆိုင္းၿပီး အားေပး ဖတ္႐ႈ႕တဲ႔ မိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္း အားလံုးကိုလည္း ေက်းဇူးအထူးတင္ရွိေၾကာင္း ေျပာပါရေစခင္ဗ်ာ။

မိုးစက္

14 . 10 . 2007 ( 12:38 AM )


3 comments:

Chaos said...

အပိုင္းအစေတြ
တစ္စစီျပန္ေကာက္ဆက္လိုက္ရင္
သိပ္ကိုေကာင္းေတြ ပိုစ္႔ေတြ ထြက္လာမွာပါ
အကူအညီလိုရင္ေျပာေနာ္

Red's Rose Dream said...

အဲ အပိုင္းေတြဆက္ေပးရမလား။
ေနာက္တာ။
ကၽြန္မလည္း အဲ့ဒီလိုျဖစ္ေနလို႔။ :D
အပိုင္းေတြကို တရုတ္ကား၊ ကိုရီးယားကားေတြလို
ပိုင္းခြဲျပီး ျပီးသေလာက္ျပ အဲ တင္လိုက္ပါလားဗ်။

Anonymous said...

ေရးပါ ေရးေပးပါ မိုးစက္ေရ..။ ဒါနဲ့ .. မိုးစက္ အကူအညီလိုတယ္ဆိုလို႕ အမဘာလုပ္ေပးရမလဲ မသိဘူး။. ေမးပို့ထားလိုက္ေလ။ မွတ္မိတယ္ဟုတ္… 
ေလးစားလွ်က္
မြန္းသက္ပန္ (ေဆး-၁)