Nov 13, 2007

အိတ္ထဲရွိတာ ထုတ္ၾကြားျခင္း


ညီမေလး ဒီမိုက ကၽြန္ေတာ္႔ကို Tag ထားတာ ၾကာပါၿပီ။ အိတ္ထဲရွိတာ ထုတ္ၾကြားပါ အဲဟုတ္ပါဘူး ထုတ္ျပပါတဲ႔။ အခုတေလာ ကၽြန္ေတာ္ အရႈပ္ေတြလုပ္ေနမိလို႔၊ ေရးတာေနာက္က်သြားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က အျပင္သြားရင္ အၿမဲတမ္း ေဘးလြယ္အိတ္တစ္လံုးေတာ႔ ပါတယ္။ ေက်ာပိုးအိတ္ သိပ္မလြယ္ျဖစ္ဘူး။ ေဘး လြယ္အိတ္ဘဲ လြယ္တာမ်ားတယ္။ ကဲ … အိတ္ထဲရွိတာ ထုတ္ျပၿပီဗ်ာ …


၁။ အၿမဲတမ္း သြားေလရာ ယူသြားေနၾက Notebook

၂။ ဟိုဟာ၊ ဒီဟာမွတ္ဖို႔ စာအုပ္ေလးတစ္အုပ္

၃။ ေဘာလ္ပင္ေလးတစ္ေခ်ာင္း

၄။ MP4 Player တစ္ခု

၅။ အမ်ိဳးသမီးနဲ႔ အဆက္အသြယ္ေတြမျပတ္ဖို႔ ဖုန္း

၆။ ေက်ာင္းသားကဒ္

၇။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔အမ်ိဳးသမီး စံုတြဲဓာတ္ပံုတစ္ပံု

၈။ USB Flash Drive ေလးတစ္ခု

၉။ ကားစီးရင္ ေခါင္းမူးတတ္လို႔ သူေပးထားတဲ႔ ရွဴေဆးဗူးေလးတစ္ဗူး

၁၀။ အၿမဲေဆာင္ထားတတ္တဲ႔ တစ္ရွဴးထုပ္ေလးတစ္ထုပ္

အဲဒီကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔အိတ္ထဲရွိတာ အကုန္ပါဘဲဗ်ာ။ မယံုရင္ လာၾကည္႔လို႔ရတယ္ေနာ္။ မႏၲေလးထိ လာခဲ႔။ မုန္႔ေကၽြးမယ္။

မိုးစက္

13 . 11 . 2007 ( 1:26 AM )


1 comment:

Anonymous said...

အကိုေရ.. လာၾကည့္သြားတယ္ေနာ္.. ခုေတာင္ မအားဘူး.. =( အလုပ္ေတြပိေနတယ္.. Have a great time there Bro..