Oct 19, 2007

ေက်းဇူး

မဂၤလာပါ ခင္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ ဘေလာဒ္႔ဘက္ကို လွည္႔မၾကည္႔ျဖစ္တာ ေတာ္ေတာ္ေလးကို ၾကာပါၿပီ။ ၁လ ေက်ာ္ေလာက္ ရွိမယ္ထင္ပါတယ္။ လံုးလံုးကို ပစ္ထားမိတယ္။ အားလံုးကို လံုး၀ လွည္႔မၾကည္႔ျဖစ္တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္႔ ဘေလာဒ္႔ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ ၀င္မၾကည္႔ျဖစ္ေလာက္ေအာင္ကို ျဖစ္သြားတယ္။ လူကလည္း မအား၊ စိတ္ကလည္း မအားနဲ႔ ျဖစ္ေနလို႔ လို႔အေၾကာင္းျပရမွာပဲ။ စိတ္ပါတဲ႔အခ်ိန္ကေလးမွာ ေရးထား လိုက္၊ မပါရင္လည္း ဒီလိုပဲ ပစ္ထားလိုက္နဲ႔ ေရးလက္စ ပို႔စ္ေလးေတြေတာ႔ ရွိပါတယ္။ ေနာက္ေန႔ေတြ၊ ေနာက္ေန႔ေတြကစၿပီး ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ ပို႔စ္အသစ္ေလးေတြကို ဆက္တိုက္ဆိုသလို တင္သြားပါ႔မယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ပို႔စ္အသစ္ေတြ မတင္ႏိုင္ေသးတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္႔ဘေလာဒ္႔ေလးကို လာေရာက္ လည္ ပတ္တဲ႔ သူငယ္ခ်င္း၊ မိတ္ေဆြ အားလံုးကို ေႏြးေထြးစြာ ႀကိဳဆိုၿပီး၊ လာလည္အတြက္ ေက်းဇူးအမ်ားႀကီး တင္ရွိပါတယ္လို႔ ေျပာပါရေစခင္ဗ်ာ။ ေနာက္ေန႔ေတြက စၿပီး ဆက္တိုက္ဆိုသလို ပိုစ္႔ေတြကို တင္သြားပါ႔ မယ္ ခင္ဗ်ာ…

ေက်းဇူးတင္စြာျဖင္႔
မိုးစက္
19.10.2007 ( 12:13 AM)

No comments: